Oct 8, 2011

Kerap Sakit, Demam,Selsema...Tambah imuniti dan antibodi anda dengan perisai semulajadi

As salam kawan2..

Kat JB ni dah start musim hujan.. rasanya di negeri lain pun sama kan... dan biasa lah..musim2 hujan ni.. senang lah selsema..demam.. kan... kalau yang badan memang tak tahan, kerap dan cepat sangat selesema dan demam, mesti dah risau dah..*cam i gak..kekeke

jadi nak buat ape?

jom tingkatkan uminiti badan kita dengan NUTRIFERON...


Apa itu sistem imun?

Fungsi utama sistem imun adalah untuk melindungi tubuh daripada jangkitan dan pembiakkan penyakit.Tubuh kita sering diancam dengan tekanan,kekurangan nutrisi,pencemaran dan radikal bebas yang memberi kesan kepada fungsi sistem imun.Sokongan dan peningkatan sistem imun merupakan langkah terpenting bagi mencapai kesihatan optimum.

Apa fungsi nutriferon ni?

*kredit

Meningkatkan paras interferon secara semulajadi*

Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.*

Apa itu interferon?

Interferon: A naturally occurring substance that interferes with the ability of viruses to reproduce. Interferon also boosts the immune system.

Jadi, siapakah yang memerlukan NutriFeron ini?

  • Mereka yang ingin kekal sihat.
  • Mereka yang mempunyai masalah kesihatan
  • Individu yang selalu stress
  • Ibu yang menyusukan anaknya
  • Individu yang mengamalkan makanan yang tidak seimbang dan kehidupan yang hectic
  • Mereka yang banyak travelling and always on the move
Jadi, kalau anda rasa anda salah seorang seperti di atas... dan anda perlukan perlindungan semulajadi...sila hubungi yana untuk konsultasi percuma atau untuk order di 0127470856 atau email ke lyana_um@yahoo.com atau PM di facebook :)

Sediakan payung sebelum hujan ya...!!!

owh sebelum yana terlupa.... PROMOSI BULAN OKTOBER INI ialah...
1. Nutriferon RM145 free shipping

2. Trial Pack Nutriferon[ 10 sachet] RM60 . Normal Price trial nutriferon is RM70
ok..akhir sekali...jom baca apa kata mereka yang telah mencuba Nutriferon

en.Adam, suami terchenta..
"badan abang rasa segar sikit lepas makan nutriferon..pagi tadi demam panas sgt"
Salwa, jb
"pada mana yg blum try nutriferon harus try.. salwa amik dulu atas nasihat kak Hadhatina Mkb dulu bl salwa ngadu anak salwa asyik demam jek.. alhamdulillah lepas amalkan nutriferon seminggu sekali anak salwa jarang demam.. kalau demam pun hanya amik masa jap jek utk hilang panas bdn tue.. kalau rasa bdn anak mcm xsedap, salwa akan cepat² amik nutriferon then df dia.. itu cara salwa.. utk suami plak, dulu dia suka sgt amik panadol.. tp sejak kenal nutriferon salwa suh dia gantikan panadol tue ngan nurtiferon.. suami pun suka.. mmg nutriferon tue perisai di rumah kami.. hehehehe"
Teman Kak N
"Lumrah manusia biasa, andai bagus jika dapat cepat recover dari sakit yang dihidapi. Maka saya mengesyorkan beliau mengambil nutriferon. Mengapa sedemikian? Ini kerana nutriferon adalah berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh @ immune booster. Setelah beliau mengambil 3 sachet nutriferon, kudis kakinya yang berair terus kering dengan sangat cepat. Beliau sangat gembira dan menelefon saya semalam untuk memaklumkan perkara ini. "
Kak N sendri :)
"Ibu sendiri hanya akan mengambil ini apabila ibu rasakan badan ibu terlalu imun dengan vitamin C dimana pengambilan Vitamin C tidak memberi kesan seperti yang ibu harapkan sebagai contoh dimana ibu , abah dan Addin dan Nasa mendapat conjunctivitis. Ibu mengamalkan pengambilan nutriferon agar ianya ada di dalam susuibu dan agar Nasa mendapat manfaatnya supaya cepat recover. Alhamdulillah berhasil.Baru2 ini seorang customer ibu , seorang guru di salah sebuah sekolah di Kuala Lumpur... cikgu Nani. Beliau mengadu dengan ibu bahawa anaknya telah mendapat selsema dan berlarutan melebihi seminggu iaitu 9-10 hari . Ibu mana yang tidak risau apabila anaknya sakit dan lambat beransur baik? Maka oleh kerana pengambilan 2 biji vitamin C sehari tidak memberi kesan ke atas anaknya maka ibu menyarankan cikgu Nani mengambil Nutriferon as "immune boster". Alhamdulillah setelah mengambil 2 peket , selsema anaknya reda"
Baca lagi tentang nutriferon di SINI

Anda berminat atau ingin dapatkan consultation percuma? Sila SMS atau call yana di 012-7470856 atau email ke lyana_um[at}yahoo[dot]com

No comments:

Post a Comment

POPULAR POST