Jul 27, 2015

Dicabar... Tips memandu long distance

Assalammualaikum
Selamat Hari Raya semua..
lama kan aku senyap je tak tulis blog. maaf pada yang selalu nak blogwalking.. tapi tuan rumah sunyi sepi.. huhuhu

Aku baru pulang dari SIK, Kedah. Hantar adik aku melangsungkan perkahwinan. Tapi trip kali ni tak sama langsung dengan yang lain sebab kali ni aku kene DRIVE SENDIRI. Yes.. memandu sendiri. En.adam tak ikut sbb bz kat Car wash die kan..huhuh..



Aku dicabar,..! yes.. sebab desakan dari sekeliling.. aku kene juga pergi. di Drive lah aku Vell dari JB-Sik. berhenti semalam di Kulim tido rumah mak lang.

The best is. Walaupun kesihatan aku tak berapa nak baik (sejak sebelum pergi lagi), aku takda pula rasa letih, sakit pinggang atau kepenatan melampau.. Alhamdulillah. itu lah yang aku doakan setiap kali solat, supaya Allah beri aku kesihatan yang baik dan lancar dan, selamatkan dan permudahkan urusan kami pergi dan balik.

Oh.. dan mesti lah tak tinggal Shaklee kan. ha ni lah tipsnya.. Sepanjang perjalanan aku makan VITALEA untuk kekalkan diri dalam keadaan yang waras (hahaha.. kurangkan ngantok lah..!) dan makan OSTEMATRIX sebelum tidur untuk elakkan sakit pinggang dan badan dan kejang-kejang kaki.

U olls nak jalan jauh juga? meh meh dapatkan dua supplemen hebat ini..!
Contact akak naaa...
fb: Lyana Mansor
WA/SMS: 012-7470856

4 comments:

  1. bravo akak mampu drice long distance. =)

    http://myartcrafting.blogspot.com/2015/07/syawal-giveaway.html

    ReplyDelete

POPULAR POST