Jan 19, 2011

Jom jahit: Cloth Shoe dan seluar...

Assalam semua..

semalam aku takde watpe kat umah..anak2 pun elok je tak meragam...so mase dorang tido tu aku pun ape lagi..wat projek lah..

pk2 nak watpe..

mula2 baking chiffon cake dulu wat makan2 petang dan sarapan..cam biase kek pandan jek...

pastu potong kain,.,wat seluar Aidil.. seronok sgt tgk aidil pakai..tapi cam ketat skit..sbb aku tekap ngan seluar kain tshirt..kan leh strech...len kali aku buat aku besarkan skit..

pastu dah tak tau ape nak wat..gobek2 dalam file jahitan jumpe lah tutorial cloth shoe ni... sgt mebcabar untuk beginner cam aku ni..tapi alhamdulillah jadi walaupun aku rase cam lembik je kasut tu tak cam dalam gambo..dah selamat dah dak Aidil pakai...hikhihkik..jom layan gambo...
kasut yg dah siap dijahit..sila abaikan sarung kusyen yg comot itu ye
kain yg dah dipotong..sedia untuk dijahit
testing pakai seluar baru...

cam biase..aku lupe mane aku dapat tutorial ni..kalo korang nak try buat..kasi email korang nanti aku send tutorial cloth shoe tu eh...

5 comments:

  1. teror ko yana jahit suar sendiri. tak yah g class pun hah.

    ReplyDelete
  2. rajin sungguh yana ni...tabik spring betul la...:)

    ReplyDelete
  3. sementara cuti ni leh r rajin2 kak ana...nanti dah nek keje takde maknanya nak rajin2...

    ReplyDelete
  4. kelassss!!! cayaklah lyana...mmg kreatip tol

    ReplyDelete

POPULAR POST