Apr 14, 2011

Aidil, Set B dan Pil Kalsium (ostematrix)

As salam dan selamat pagi semua...

Saje buat entry pagi2 ni sebelom pi sekolah (ade latihan rumah sukan..huhuuhuh)

Nak cite pasal Aidil (nanti aidil dah beso leh bace ye nak...)

Aidil sekarang adalah sgt tembun...memang sedap sgt kalau dipeluk...cam bantal pelok lak kan..hehhee...dan badannye adalah keras juga...tulang pun dah kuat sekarang...entry sebelum2 ni aku ade cakap kan Aidil dah guling2...semalam die dah dapat skill baru iaitu bergerak ke depan...agaknye de guna kaedah cuba jaya kot untuk maju ke depan..(haisehhh..masuk term math lak)hahahaha...

oh camner aidil bergerak? beliau bergerak seperti ulat bulu...de akan sondol kepala kedepan..pastu angkat montot, begitulah seterusnya..hasilnya, akan sampailah beliau ke bawah ketusi lah, bawah meja lah...hahahha...pastu menjerit minta tolong..

Aidil gak sekarang ni kalau meniarap suka sgt angkat badan tinggi-tinggi..memang kuat dah tulang die...sgt kuat untuk anak kecil yang baru 4 bulan...alhamdulillah mungkin sbb aku suke makan ciskek kot mase mengandungkan aidil... (aku kan bukan peminum susu)

since aku bukan peminum susu..adalah penting untuk aku consume suppelement calcium ni bukan untuk aku je, untuk aidil gak...die kan dapat sumber kalsium dari aku kan....so sejak hampir seminggu aku start makan ostematrix (cam entry lepas)...

alhamdulillah...malam tu sebelom tido aku makan, bangun pagi subuh tu dah bengkak( walaupun tak bengkak cam mase dalam pantang) bangun pagi pun fresh je rasenye...tadi r rase nak mengeliat nak betol2kan tulang yang longgar2 ni kan...hehhehehehhe

oh..pasal vitamin2 pulak..bukan setakat susu pekat, baby cepat kenyang..malah ade banyak lain kesan yang baik untuk kesihatan...tapi tu nak cite dalam entry lain ok... dah lambat ni nak pi sekolah dah...

Sila call atau sms aku di 012-7470856 kalo nak beli atau kalau ade pertanyaan pasal supplement Shaklee ye...leh gak email di lyana_um@yahoo.com tapi lambat skit lah ye sebab malam baru aku buka email...

JOM INVEST UNTUK KESIHATAN....dan kecantikan..hahahhaa..nak jugak...



3 comments:

  1. aku pun ngandung yg ni xbape minum susu tepung tp aku ganti susu uht n suka minum milo..camne lah bb aku nti huhuh...xsabar nak try shaklee ni hehehe

    ReplyDelete
  2. mmg bagus mkn kalsium..n supplemen amt perlu..ieda mkn la kalsium dr skrg..
    melly akak mkn kalsium (walopun x sama brand)..since prgnant..so umar mmg kuat..n susu i pun u tau kn??cmne..so bagus la..

    ReplyDelete
  3. a'aa ieda..dah leh makan kasium dr sekarang...

    tu r kak azie..memang berkesan kan...

    ReplyDelete

POPULAR POST