Apr 12, 2011

Award from Syerah..

1st time gak dpt award (jakun skit)..Thanks Syerah tag aku dalam award ni...syerah ni aku kenal dalam alam maya gak (ramainye kawan alam maya..)kat PCM nun...beliau sebaya ngan aku..tapi de advance skit kawin dan aku advance skit buat anak...harharhar...

here are rules to abide accepting this award:
  1. post linking back to the person that gave you the award
  2. share 7 random things about yourself
7 random tentang aku...

  1. selalu senyum...sampai org tanye..ko takde masalah ke??? aku akan jawab...abis kalo ade masalah takkan nak nangis kot....takde sape nak tolong....
  2. kepochi..memang banyak cakap wei...sesuai gaknye ni kalo jadi peniaga pasar malam...
  3. en somi aku rendah beberapa cm dari aku..orang kate murah rezeki kan..insyaallah..aminnnn
  4. ibu kepada 3 orang anak2 comel yang kecik2..orang sgt tak percaya camne aku handle anak2 ni...(ramai gak org kutuk)
  5. suke buat macam2...aku suka menulis sajak (penah masuk perkampungan penulis muda peringkat kebangsaan dulu taw...tapi tu dulu...hahaha), suke masak2...suke buat kek (mane r tak gomoks), suke menjahit...kalau ade peluang, nak gak belajar mengait.. macam2 r...
  6. aku sekarang adalah gomoks...hari2 orang cakap aku gomoks...aku pk nape org tak cam anak2 dara yang gomoks tu gomoks..kenapa cakap kat aku ibu kepada 3 orang anak ini..ish3..tensen jap...tapi baru sedar..dorang cakap camtu sbb sebelom ni aku tak segomoks ini..hhhahahaa...berat lebih 10kilo dari asal ok..harap maklum...
  7. aku rindu arwah mak aku..alfatihah untuk arwah mak...mak seorang yg sgt taat pada suami, sgt rajin dan pandai meniaga walaupun mak tak pernah bersekolah...mak meninggal sebulan sebelom aku amik SPM akibat kanser..huhuhuh...dulu mase tinggal jauh setiap kali balik kg, musti moksu aku akan nangis tgk aku, sbb muke aku ade iras arwah mak...
3.award 15 recently discovered blogs...rencentl recovered???takde kot..tag jelah ape2 kan...
  1. Kak yies
  2. Nana pcm
  3. ieda
  4. supermommy herda
  5. kak sue
  6. kak ila
  7. kak ati
  8. kak azie
  9. kak iemah
  10. alyn chenta
  11. alyn gebus
  12. kak wil
  13. kak ana
  14. kak el
  15. effa


2 comments:

POPULAR POST