Nov 17, 2010

Kenapa saya menulis blog????

Kenapa aku tulis blog??? macam2 niat orang kan nak tulis blog..ade tu berblog sbb nak dapatkan kawan baru..ade gak nak bisnes..ade gak nak dapatkan duit lebey dr nuffnang atau advertiser yg lain...tapi aku (dan ramai lagi kawan kat luar sane..rasenye)....

aku tulis blog sbb aku suke nak cite ape yang jadi dalam kehidupan aku..nanti esok2 leh bace2 balik kan..mase tu mesti senyum balik ingat kenangan2 lalu... 1st dulu aku berblog kat friendster blog...pastu bile peknen..join ikot kawan2 berblog kat fotopages ---> http://lyana-adam.fotopages.com pastu beralih ke blogspot (blog ni lah..) pastu ke wordpress plak... -----> http://datai.wordpress.com ... macam2 tempat lompat2 nak cite kan..hahha..dan akhirnye kembali semula ke blogspot....

dan bile aku add bloglist atau aku follow orang, maknanya aku membaca blog orang tu... dan sebab tu....sesape yang nak follow blog aku pun biarlah orang yg nak bace...bukan foloow or visit blog aku ni tiap2 hari dengna harapan aku akan ke blog die balik n klik nuffnang die...ohhh...sorry...bukan ok...aku akan klik kalo rase aku minat sahaj pada itu iklan....dan kalau nak menziarah blog orang tu biarlah ikhlas...bukan sebab ade maksud tersirat...!

cis..cam melepas perasaan lak...




4 comments:

  1. dari dulu saya taip blog tapi sampai sekarang saya tak tahu ape benda nufnang tu.. camner leh dapat duit ngan nufnang tu?huhuhu cian saya

    ReplyDelete
  2. kenapa ni..xmo sedih2 ok...akak dah lama follow yana..dr zaman pcm dulu lg..selalu senyap2 masuk fotopages yana..sampai la ke datai wordpress tu..tp lepas tu akak xtau yana duk mn smpai la akak jumpa blog ni plak..x sangka yana dah duk jb n dah mengajar pun...dah lama nak tegur yana tp akak malu..:)

    ReplyDelete
  3. hhahhaha..kak ana... lor yeke..hikhihkik..malu i..musti dah banyak tau pasal i ni...

    tak sedih..emo jek skit...sbb banyak org dtg blog kite n suruh kite pi blog dorang balik n klik their nuff...hukhukhuk

    ReplyDelete
  4. hahaha..betul2 ko emo yana...bawak bertendang yer..ko tu peknen..hehehhe

    ReplyDelete

POPULAR POST