Nov 3, 2010

Entry rojak....

Sebenarnya banyak mende nak di update.. tapi disebabkan kemalasan nak menulis dan mengupload gambar, so aku campuradukkan jelah dalam ni k...

lately aku sgt2 bz...dengar kerja sekolah yang bertimbun, budak2 exam lagi....

pastu ahad, 31hb 10 yang lepas kami ade hi-tea, mase tulah datang 3 projek besar aku...
1. buat long dress + beads + pearls
2.buat clutch + pearls
3. buat cupcake doorgift + deco

agak kelam kabut jugak nak siapkan sume..sebabnye sabtu tu kene balik kg untuk celeb bday nenek aku..so dah terkejar2...

tapi alhamdulillah berjaya gak aku selesaikan semuanya....

minggu ni pulak sekolah aku sekolah 2 hari jek..pastu cuti sampai ahad...isnin minggu depan naik sekolah balik....umah aku yang dah macam tongkang pecah ni sgt2 perlukan perhatian..kekekkee.....so beberapa hari ni haruslah kemas rumah...lagi persediaan nak banak nanti... baju baby pun aku lom basuh lagi..huhuhuhuu...

kalo dah settle umah n barang baby baru r leh bersedia 100% nak banak..kan..kan...

oh ye..malam tadi aku mimpi wat scan 4D...giler real mimpi ni...ingatkan btol2...hahahaa...mimpi dapat baby boy lak tu..kekekekekke....ape2pun mudah2an segalanya dipermudahkan untuk aku..aminn....

berat badan aku dah tak naik lagi..turun 700g sudah...huhuhhu..pesal ntah... musti msii kenek tu timbang salah kan... tapi memang tak banyak pun berubah... tang perot of cos r naik kan...dada tang nenen jelah... punggung n peha pun beso skit jek dr biase...muka pun mantain lagi...oh aku sudah 34weeks preggy ye kawan2...

tu je kot nak update dulu..k babai sume...


2 comments:

  1. semoga yana selamat melahirkan baby no 3. dah dpt bayang ke? teruna ke anak dara?

    ReplyDelete
  2. aminnnn...mimpi boy...hahahahhahaha...wait n see....

    ReplyDelete

POPULAR POST