Oct 27, 2010

Aku yang malas 2.....

Haipppp.... dah bape hari ni malas jek rase nak update blog...bukan stakat malas nak update, kalo blogwalking pun aku asik bace jek, tak komen2 cam slalu...huhuhuh....

nape ek???

sebenarnye malas nak tunggu maxis berukband ni ha..lombab...

lagi aku bz kat sekolah.. dah nak abis bulan 10 ni...nak kene siapkan markah kelompok kerja kursus pelajar, b4 that kene double check kerja kursus tu dulu.. dan.. kerja2 kursus tu pulak aku kene masukkan dalam fail satu2....untuk 7 kelas....

kenapa tak siapkan awal2....

dah soh dah pelajar ni buat awal2...cepat2... tapi tau jelah student...tak datang lah...tak bawak lah...tak siaplah..macam2...geram aku...!

kertas soklan ERT lak kene stapler esok... jumaat dah exam dah...

dress untuk hi-tea tak siap lagi...jap g en.adam balik keje baru nak sambung buat...

jumaat ni dah kene buat cupcake dah lah (aku sponsor untuk hi-tea) sebab sabtu nak p umah atok... family day + sambutan bufday atok...

hahahhahaa..macam banyak keje kan...tapi sebenonye takde r banyak sgt... rasenye masih boleh handle lagi... cume.... harap aku diberi kekuatan dan kesihatan jelah...

oh ye..perot aku dah makin besar ok... kalo dulu slalu org cakap kecik jek..skrg dah beso..sampai aku lak rase tak larat (slalu tak rase camni..hari ni jek rase)... dah makin padat..baby gerak skit jek dah rase cam tsunami... tapi enjoy sgt2 feeling ni..sbb pasni sure miss saat2 ni kan...(aku cadang nak merancang 2 tahun).. pinggang n ari2 dah start sakit2...perot pun en.adam kate nampak dah turun....

mmmmm...aku still naik motor ok...kalo en.adam off day je die leh hantar.. mase ni lah rase menyesal sebab tak amik lesen kete awal2 (menyesal kemudian tidak berguna..) hahahahhah......

ok nanti sambung k...aku dah jadik model sikat rambut lak...haishhh anak2 perempuan ni....


6 comments:

  1. kak ila doakan kali ni yana & adam dpt baby boy plak :)

    ReplyDelete
  2. aminnnnnnnnnnnnnnnnn....
    thanks kak ila.....
    best2...

    ReplyDelete
  3. akak pun doakan kali ni ko dpt bb boy plak..cam teha ..akhirnya dpt gak pinky...

    ReplyDelete
  4. bahayalah lyana sayang bw moto perut dah besor tu..

    malas psl pembawakan baby kot...

    ReplyDelete
  5. thanks kak yies...

    kak ati..nak wat cam,no..abis takkan nak p keje nek bas..lagi lah haru...takde bas kat sini..hukhukhuk

    ReplyDelete

POPULAR POST