Oct 14, 2010

Contraction?????

Assalamualaikum korang sume...

Minggu ni aku dah 31weeks pregnant... means next week aku dah masuk 8 bulan.... perut pun makin besar, aku pun makin besar...hehehhee

tapi tu bukan masalahnye ok....

masalahnye.... sejak pagi tadi aku asik rase sakit perut jek... memang slalu kan rase braxton hicks nieh..tapi hari ni rasenye sakit woooooooooooooooo.....................huhuhuuu....

bukan stakat sakit, tapi kerap.... setiap setengah jam sekurang2nye sekali aku akan rase.... perghh... nampaknye persediaan untuk bersalin kali ni sgt efficient kan... baru 31st week dah bersedia..

aku kan..kalo boleh biar lah cepat banak...so takde r rase loya2 pagi2 lagi, rase gassy perut ni, rase malas2, nak rase cam biase jek... walaupun slalu orang nampak aku cergas jek... jalan pun laju jek tapi still kekadang aku rase tak larat gak...

ni blom sampai mase sakit tulang pelvik lagi....kalo dah sampai sakit2 tu which means baby dah turun, maka agaknye time tu aku ade surrender lah jalan laju n jadi cergas2 nieh...

tapiiiiiiiiii............

kalo boleh jugak biarlah lambat eh banak..ikot due 15/12/10... sebabnye, mase tu kan cuti sekolah...so leh r aku sambung skali cuti sekolah aku ngan cuti bersalin...kan..kan..kan...

apepun..korang jangan risau k..aku masih blom nak banak..just braxton hicks ok.. lom contraction sebenar...aku masih dapat bezakan...hehehehehe

ok..moh layan gambar ni...gambar aku, ainul dan ayra...cube tengok muke dua anak kecik ni..same kan...

No comments:

Post a Comment

POPULAR POST