Oct 2, 2010

Siapa Cikgu Shida???

Sejak akhir2 ni kan banyak sungguh video cikgu shida ni orang2 post kat facebook.... aku tak penah tengok lah pulak..tapi tadi aku bukak lah...klako pulak aku tengok cikgu shida ni..memang selamba dan sempoi...mungkin ni lah cara cikgu shida ni nak lepaskan tensen die...

then aku search lah sape ni cikgu shida... jumpe kat satu blog ni kate cikgu shida n memang cikgu ang mengajar BI di sebuah sekolah di Bota, Perak..

macam2 komen orang pada video ni kan...tapi yelah, cikgu adalah cikgu.... cam tak bape nak sesuai lah kan Cikgu shida buat camni... bayangkan lah kalo aku pun buat camtu...kahhhhhhh...meroyan plak rasenye laki aku nanti....

tapi status sebenar masih tidak dapat dikenalpasti... mane r tau kalo cikgu shida ni cikgu sekolah korang ke, adik badik korang ke atau ade kaitan ngan korang, minta maaf lah banyak2 sbb aku buat post ni...(takde kondem2 cikgu ni kan...)

apepun moh layan video miming cikgu shida ni...



***nak lagi pi tengok sendirik kat youtube k....



wei korang..ni ak baru jumpe video ni ha...memang cikgu shida ni cikgu...memang kreatif gak r ajo muzik camni kan...anak2 murid pun meriah sungguh dalam kelas tu ha....

haishhh...macam2 lah cikgu nieh....

ok..ape komen korang....


6 comments:

  1. tak taulah nak habaq...patut ka, tak patut ka dia wat camtu dgn memegang status sebagai seorang pendidik.ape yg pasti aku happy tgk video dia...tergelak sakan tgk gelagat gilo2 & selambak dia tu....hakhakhak

    ReplyDelete
  2. tulah kak...

    tapi memang lawak..hikhik

    ReplyDelete
  3. akak suka tgk video dia..lwak giler..tang muka tu bleh buat selamba je..tapi cam tak sesuai la..seorang pendidik cam gitu...

    ReplyDelete
  4. apa kata lepas ni ada video cikgu yana. hahahahaha

    ReplyDelete
  5. hahahha...kan dah kate..kalo yana ade video camni...mau meroyan en.adam...kekekkekekke

    ReplyDelete

POPULAR POST