Sep 11, 2014

Aku nak pindah-part 1

As salam semua
tak tau lah korang tau le tak
aku dah beli rumah
Alhamdulillah
tercapai gak impian
cam biasalah as pegawai kerajaan
beli rumah guna BPP
aku beli rumah second hand je.. 
dulu aku ada cerita nak beli umah Bandar Dato Onn kan..
ha..rumah tu aku booking dah pun..
tup2 ada kawan tunjuk pamplet rumah ni
beli dari ajen
terus lah call ajen.
try je apply loan
masa tu kami fikir.. bagus gak aklau dapat rumah ni.. sbb rumah ni corner lot setingkat
sesuai lah dengan kami beranak ramai ni
yang Dato Onn tu cuma 22x70..
Rumah yang aku beli di terletak di Taman Desa Jaya, Johor Bahru
masa kami pi tengok rumah
orang bujang sedang sewa
jadi..keadaannya sangatlahhhh..hehee.. paham2 jelah kan. 
ok meh layan gambar..


 ni pandangan dari belakang rumah

 
 ni dari depan

ni dari tepi
rumah ni teri jalan dan bukit. so privacy lah sikit..

korang doakan aku cepat pindah k..

No comments:

Post a Comment

POPULAR POST