Sep 27, 2014

Collagen Powder Shaklee | Kolagen terbaik Shaklee

Kolagen 

Kolagen ialah protein yang menyokong struktur kulit supaya anjal dan tegang. Ia juga merupakan sebahagian struktur tulang rawan yang berfungsi untuk melancarkan sendi. Semasa kita masih kanak-kanak, kandungan kolagen di dalam badan sangat tinggi. Sebab tu anak-anak kita berkulit halus , lembut dan jika mereka tercedera pun, struktur kulit mereka sangat mudah sembuh dan kembali kepada asal.

budak comel, kulit halus
Jeles kan dengan kulit anak2. ini Aina Mariam, anak yana yang ke 4.

Collagen Powder Shaklee


Eh.. tak tau ke Shaklee ada produk kolagen? Kolagen kami adalah kolagen terbaik di dunia.Shaklee Collagen Powder mengandungi extract Kolagen daripada SISIK IKAN MERAH laut dalam.Ia juga mengandungi Camellia japonica seed extract, Pfaffia extract, shellfish extract, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B.

Collagen Powder Shaklee, Kandungan kolagen
 Banyak kan...! Yes.. Collagen Powder Shaklee adalah kolagen terbaik kerana ia bukan sekadar kolagen biasa, tapi lebih dari itu. Memberi 3 tindakan terhadap kulit anda iaitu menganjal , menghidrat dan perlindungan antioksidan. jadi nak kulit halus mulus, kulit gebu, kulit lembut, kulit lembab dan nak hilangkan parut dan jeragat, yana sangat syorkan anda mengambil kolagen Shaklee ini. terbaik...!

manfaat kolagen shaklee

Testimoni Collagen Powder Shaklee

Ha.. ini hadiah.. sebuah testimoni..bestttt

testimoni kolagen

testimoni kolagen

Jangan segan-segan untuk hubungi yana untuk dapatkan Collagen Powder anda. Hanya bulan ini, anda boleh dapatkan Collagen Powder Shaklee dengan harga super jimat jika anda grab promosi BUY 6 FREE 1, juga FREE MEMBERSHIP dan FREE POS... perghhhh memang jimat kan.. siap dapat bonus lagi bulan depan.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi
Lyana Mansor (fb)
012-7470856 (whatsapp| telegram)

No comments:

Post a Comment

POPULAR POST