Sep 10, 2014

Meal Shake: Ibu bapa tak usah takut..

PERHATIAN PARA IBU DAN BAPA
bila yana share pasal anak2 minum MEAL SHAKE jadi

1. BERSELERA MAKAN.. selang sejam nak makan.. tengah malam nak makan
-jangan lah ibu2 dan bapa2 takut pulak nak kasi anak meal shake sbb takut asik kene masak je atau takut makanan abis kat dapur

2. ANAK TAKDA SEMBELIT DAH
-eh jangan lah ibu2 dan bapa2 takut nak kasi meal shake sebab takut anak cirit birit pulak nanti. Meal Shake melawaskan sebab mempunyai kandungan fiber yang bagus untuk penghadaman dan pelawasan.

3. BERAT BADAN ANAK MENINGKAT
-no no no.. tak payah takut ye ibu2 dan bapa2..meal shake hanya makanan tambahan.. dan melengkapkan kelopongan nutrisi yang tidak anak dapat dari makanan (mungkin sebab memilih makanan atau cara masak ). Jadi sebenarnya Meal SHake sesuai juga untuk ibu dan bapa TANPA menyebabkan pertambahan berat badan.

4. ANAK SEMAKIN AKTIF
-maaf lah kalau ibu dan bapa penat mengejar anak sana sini.. anak2 dapat sumber PROTEIN yang mencukupi juga MULTIVITAMIN dan FIBER dari meal shake dan makanan.. semoga ibu2 dan bapa2 sekalian yang tak boleh telan pil tergerak hati mendapatkan khasiat MULTIVITAMIN melalui pengambilan meal shake.

5. POKET ANDA SEMAKIN NIPIS
ops... sekali lagi minta maaf ye.. ibu2 dan bapa2 tak dapat claim insurans.. sebab anak2 semakin sihat...! eh.. makin nipis ke makin tebal ni (sebab tak payah bawak anak pi klinik lagi).. kompius mak... hahaha


MEAL SHAKE KINI PROMO
BUY 3 FREE 1
BUY 6 FREE 1
JIMAT KAN....!!!!

yang benar
Lyana Mansor
Your Trusted
Shaklee Independent Distributor
012-7470856

No comments:

Post a Comment

POPULAR POST