Dec 23, 2014

4 Vitamin untuk kulit cantik meletop..!

4 Vitamin untuk kulit cantik meletop..!

nah.. ini dia set kulit cantik yang terhangat bulan ni...bukan apa.. bulan ni kan ada PROMO GEMPAK. makanya.. ramai yang ambil peluang nak rebut set kulit ini.

set kulit Shaklee

Ramai yang bijak menjaga penampilan luaran. Menggunakan pelbagai produk penjagaan kulit suapaya kulit kekal cantik. Tapi, lebih bijak jika mengamalkan pemakanan supplemen untuk kulit juga, Penjagaan dalaman gitu. Jadi bukan sahaja cantik di luar, tetapi di dalam juga.

Vitamin Cantik luar dalam

Vitamin C

Vitamin C bukan sahaja membantuk pemyebuhan jerawat, memutihkan kulit malah penting untuk PENGHASILAN KOLAGEN semulajadi kulit. KOLAGEN penting untuk pembinaan tendon, ligamen pada sendi dan juga menyokong struktur kulit. 

Dan khasiat penting Vitamin C untuk mengekalkan kesihatan sistem imun tubuh. Vitamin C dikenali sebagai anti-Histamine yang melawan masalah berkaitan elergik seperti hidung berair, gatal-gatal pada mata dan kulit, bengkak akibat elergik dan kerap bersin. 

Vitamin E

Vitamin E dalam produk penjagaan kulit sangat dikenali kerana khasiatnya yang MELEMBABKAN KULIT. Tapi ramai yang tak tahu, Vitamin E juga menjaga kesihatan jantung. Vitamin E juga bagi lelaki menjaga kesihatan sperma mereka. Vitamin E antara antioksidan yang kuat yang membantu mengelakkan penyakit Kanser, Katarak, Alzheirme, Cyst dan firoid. 

B Complex

Eeee.. ramai yang beranggapan makan B complex nanti jadi gemuk kan..! Yang sebenarnya, Vitamin B complex membantu menyeimbangkan metabolisme tubuh. Metabolisme penting untuk penukaran makanan (karbo, lemak. protein) kepada tenaga. Maka, ornag nak kurus pun perlu juga makan B complex.

B complex juga adalah salah satu Vitamin anti-stress. Ia memberi rasa relax dan membantu anda lebih bertenaga. Kalau untuk kulit pula, sememangnya Vitamin B complex memberikan anda kulit yang lebih bertenaga, sihat dan glowing..! Energetik gitu sel-sel kulit kita. 

ESP

ESP protein lengkap yang mengeyangkan. Untuk sihat, tubuh kita perlukan protein kerana protein adalah asas pembinaan sel. Kulit kita juga terbentuk oleh sel yang dibentuk oleh protein kan, Jadi nak kulit sihat, cantik, gebu, kenalah jaga sel tu. Jadi, perlulah beri sel kita khasiat terbaik. Bila sel sihat, penyerapan nutrisi lebih optimum. 

ESP bukan sahaja mencantikkan kulit, malas membekalkan tenaga dan mengeyangkan. Protein adalah lebih lambat dihadam berbanding karbohirat. Protein juga penting untuk penghasilan susu ibu dan penbinaan otot yang pejal dan anjal. 

Nahhh.. pelbagai khasiat kan.. bukan untuk cantik sahaja. Jadi jika anda mengamalkan set ini, anda juga mendapat BONUS RESULT..! Cantik dan SIHAT.. 

Apa tunggu lagi. Dapatkan set anda hari ini. dan jangan lupa dapatkan PROMO Vitamin C dan Vitamin E bulan ini. Hubungi yana segera..

Master Lyana mansor 
fb: lyana mansor 
SMS|Whatsapp|Telegram: 012-7470856

No comments:

Post a Comment

POPULAR POST