May 21, 2015

19 week sudah...

Lilypie Pregnancy tickers
 Assalammualaikum semua
eh kejappp je dah 19week kan..
pejam celik pejam celik tup-tup dah nak beranak..hihi

Abang kakak pun kemain tak sabar.
Walaupun perut aku masih belum nampak sangat.
Tapi diorang tahu dah dalam tu ada adik baby.
Ali pulak.. kemain manja you.. maklum lah member dah nak dapat adik..hahaha..
Tapi sebab kakak abang ada nak melayan.. jadi kurang lah sikit kemanjaannya tu.. Nampak ketara bila abang kakak tidur.. Takda sapa nak layan..hihi

 Ramai yang tak perasan aku peknen
Sebab tak naik sangat berat dan sihat2 je tak nampak cam ibu ngah mual-mual
Macam biasa.. aku amalkan supplemen Shaklee lah..
Morning sickness aku kali ni start masa bulan ke 3..
Tapi Alhamulillah masih dapat diatasi.. kali ni aku takda minum-minum air sprite..hehe
so kalau rasa mual je terus makan vit c chewable..
oh.. kali ni palingg malas masak..hahhaa..
lama wei aku tak masak..!
Kerajinan... sila datang....
ok dah malam-malam ni.. esok sambung naa..
azam baru.. nak tulis blog hari-hari.. jemput baca ye kawan-kawan..

Lyana mansor
fb: lyana mansor
SMS|Whatsapp|Telegram: 012-7470856

No comments:

Post a Comment

POPULAR POST