May 4, 2015

Anak di taska kerap sakit. Lindungi mereka..!

Dilema ibu berkerjaya. Menghantar anak ke Taska dan anak mudah jatuh sakit akibat persekitaran. Selalu yana dapat rungutan sebegini.

Kalau dirumah dan anak di depan mata, boleh lah kita lindungi mereka kan. Tapi bagaimana di sekolah? di taksa? di shopping mall? di taman permainan? Kita tak dapat protect anak kita 24/7.

Itu lah sebabnya imun sistem yang sihat penting..! NUTRIFERON membantu BOOST IMMUNE SYSTEM.  Bantu diri kita, anak-anak dan keluarga untuk terhidar dari jangkitan sekeliling dan KURANGKAN RISIKO JANGKITAN PENYAKIT.


Yana pasti..Ayah ibu tak sanggup melihat anak sakit kan. mungkin juga selalu keluar masuk hospital atau klinik. Terlantar lemah di atas katil.. Di drip ubat..Di ambil darah..Melalak lalak semasa sedut Neb dll..

Jika anda ingin berikan diapers terbaik untuk anak, susu terbaik untuk anak, pakaian berkualiti untuk anak, Medical card dan  perlindungan insurans terbaik untuk anak.. Anda juga patut fikirkan SUPPLEMEN TERNBAIK DAN BERKUALITI untuk anak anda.

Kami sekeluarga YAKIN dengan Supplemen Shaklee untuk perlindungan kesihatan anak-anak kerana SEMUA produk Shaklee Selamat, Berkesan dan yang penting BEBAS GULA, BEBAS PEWARNA TIRUAN dan diperbuat dari bahan SEMULAJADI bukan sistetik..!

dapatkan NUTRIFERON anda
NUTRIFERON
RM181.50
30 SACHET
Dapatkan dengan harga yang lebih mudah jika anda menjadi hali Shaklee.

Hubungi yana
Lyana mansor
fb: lyana mansor 
SMS|Whatsapp|Telegram: 012-7470856

No comments:

Post a Comment

POPULAR POST