Aug 12, 2010

Ramadan datang lagi...

Pejam celik..pejam celik Ramadan sudah datang lag..sekejap je rase..tahun ni tahun ke3 aku puasa semasa mengandung... tiap2 tahun...kahhhhh....

Tahun pertama dulu, peknenkan ainul, 2 hari tak dapat nak puasa sebab muntah2...tahun kedua pula, peknenkan ayra, seminggu je dapat puasa sebab hari ke 8 Ramadan tu aku dah bersalin.. tahun ni pulak..insyaallah nak puasa penuh..hikhik..

tahun no aku rase pasti mencabar sikit puasa..sebabnya, aku dah bekerja.. dengan tekanan kerja melayan pelajar yg macam2 ragam...dengan bilik ert yang tinggi menggunung tu dan kelas2 lain yg kene panjat... tapi takpe i'm supermom.. pasti boleh n kene think positive...

Persiapan raya? baju raya anak2 sume dah beli, baju abang pun dah, baju sendiri je belum... ingatkan tahun ni nak beli kain nak jahit jubah biasa jek... lagipun perot pun makin besar kan.. kuh raya..dah tempah dah..buat dua tiga jenis je kot nanti...

aku? aku makin besarrrrr... sangat besar rasenyer berbanding pregnancy sebelum ni... la ni baru 5 bulan + berat sudah 75kg...huhuhuh...aduyai... tersangat lah kan besarnya berbanding sebelum ni.. slalunye berat aku hanya akan mencecah 70 bila dah full term... pasrah sungguh..pas banak nanti kene bertungkus lumus mencapai berat badan asal 63kg..huhuhuuh...

ok setakat ni dulu..kalo rajin lagi leh update lagi k...

No comments:

Post a Comment

POPULAR POST