Sep 5, 2010

Persiapan Raya Adam's Family

ok.. ade gak aku post dalam entry sebelum ni kan..persiapan raya kami...

1. baju raya : baju anak2 dah ade..baju kurung sepasang sorang..baju2 lain banyak dah... baju en.adam ade dah..baju adik aku, mamat pun ade dah... samping segala siap dah...tinggal nak kecilkan baju ayra, basuh2 semua baju dan iron..tu jek...

2. kasut: settle..

3. kuih muih : aku dah beli 2 jenis kuih.. ade gak beli kerepek... nanti nak wat kek buah dan tat nenas n almond london.. tu pun kalao aku rajin..hahahhaa

4. duit raya..dah siap masuk dalam sampul dah..

5. langsir : lom jahit..

6. cat umah : lom abis2 lagi..tinggal nak touch up...

7. kemas rumah : hari ni kemas ruang tamu dan dapur..pergh nampak luas pulak pas dah kemas dan susun balik perabot segala...mop umah belum lagi..esok2 lah kan... sarung kusyen pun lom basuh...tingkap pun lom lap..hahahha


ni jek yang aku sempat pk..len kali aku pk lagi k...

No comments:

Post a Comment

POPULAR POST