Sep 19, 2010

Raya ke ni???

Raya ke ni?? ni bosan jek..huhuhuhuhu...tak semeriah raya2 yang lepas rasanya... aku pun lebih banyak dok umah... tapi takde orang datang pun....huhuhuhuhu

So dok umah layan anak2 jelah...pastu terajin skit, aku jahit jubah... jadi gak r untuk pakai sendiri..... apepun puas hati ngan hasil tangan sendiri..leh pakai p sekolah...pasni nak beli lagi lah kain nak jahit banyak2 skit baju....

Anak2 lak makin besar..ayra sejak dapat kaki ni rajin sungguh berjalan..kesana kemari...abis satu umah ni de round...makin meriah rumah sebab ainul pun makin suka main ngan adik yg dah reti jalan... actually banyak gambar aku nak tunjuk, tapi disebabkan kabel hensel aku tu cam hampeh, kene adjust2 dulu baru leh nak upload gambo, so aku jadik malas...hahhaha.....

aku lak makin tembum..membesar ngan jayanya...rase muke pun dah mok...dah sangat2 banyak jerawat ok... last scan dr kate baby girl...barang2 baby dah beli..semalam baru pas beli pampes n baby wipes...baju2 skit2 dah ade cam yg korang tgk kat entry2 yg lepas... kalo tak cukup recycle jek baju kakak2nye...hikhikhik...bagus gak ade anak rapat2 ni eh...dengan itu esok genaplah aku 7 bulan peknen... 2 bulan lebih jek lagi...

sekarang ni musim demam,....satu family tak sihat, mula2 ainul demam..pastu ayra, pastu ayah la ni aku lak..tapi aku tak sampai lagi tahap demam...selsema2 jek...

mase akui ngah tulis entry ni umah aku bersepah giler...anak2 lak dah tido kepenatan selepas menyepahkan umah...baik lah aku kemas dulu sementara dorang2 tu tido...ok.... chaw chin chawwww

No comments:

Post a Comment

POPULAR POST