Dec 2, 2010

Hadiah untuk diri sendiri....

Hai semua...jeng..jeng..jeng...tadi baru wat entry bufday en.Adam... skali ade entry hadiah untuk diri sendiri plak..uishhh....ini sudah terbalik..kekekekek.....

korang kan tau, kakitangan gomen kan dapat duit bantuan rm500 tu kan... dan disebabkan blackberry aku dah jahanam, lom hantar bengkel lagi, jadi aku skrg dah takde alat komunikasi(eh facebook dan blog masih ade)..ekkekee...

so ini lah hadiah untuk diri sendiri...sebijik henset samsung yang murah..rege cuma rm85 sahaja....janji boleh call dan sms kan.... (tajuk ala2 gempak dapat hadiah mahai jek)

ok..pastu smalam gak en.adam dapat gaji...gaji 2nd keje kat tempat baru..so dibelikan anak2 multivitamin dan belikan aku fenugreek...

Fenugreek ni untuk tambahkan susu badan....beria2 en.Adam nak aku try..yelah die kan keje kedai ni..GnC Livewell... mende ni murah jek..rm64.90 100biji... satu hari makan 1 biji... kalo korang jadi VIP member lagi murah...cer try tengok.. http://www.gncmal.com.my/

aku pun tak try lagi..kang kalo dah pas seminggu atau dah nak wat stok EBM aku nk start makan....apepun thanks to en.Adam yang concern dan menyokong aku nak BF Aidil..i lap u abang....muahhhh


2 comments:

  1. untungnya orang gomen kan.. huhu...

    ReplyDelete
  2. kak ila x dpt lg bonus tu. 20hb masuk sekali gaji :(

    bagusla BF aidil lak.. semoga berjaya!

    ReplyDelete

POPULAR POST